A legtöbb vállalkozás marketing tevékenységének része a cég
általános jellegű bemutatása kisebb avagy nagyobb közönség előtt, tárgyaláson,
üzleti megbeszélésen, kiállításokon, konferenciákon.
A stílus, amelyben cégünket, vállalkozásunkat bemutatjuk,
széles skálán mozoghat. Ágazattól, profiltól függően lehetünk komolyak és
koncentrálhatunk kizárólag a számokra és a szigorú tények bemutatására, vagy éppen lehetünk
könnyedebbek, viccesebbek és inkább a cég különlegességeit, érdekességeit
hangsúlyozzuk ki.
Vagy tarthatunk többfélét is a tarsolyban, hogy mindig a szituációnak éppen megfelelőt tudjuk előhúzni.
De mire is jó egy jó cégbemutató prezentáció?
1. Látványosan és könnyen megjegyezhetően tudjuk szemléltetni
- piaci eredményeinket
- szerteágazó tevékenységi körünket
- földrajzi elterjedtségünket
- működési struktúránkat
- széles szolgáltatási körünket
- belső felépítésünket,
- gyártási, minőségbiztosítási
rendszerünket
és minden mást, ami a cég szempontjából fontos és
bemutatásra érdemes.
2. Ajándék!
A prezentációnkat nyomtatott (pl. laminálva, összefűzva)
vagy digitális formában (CD-n, pendrivon) ajándékként tudjuk odaadni. Emlék tőlünk és információ a cégről.
3. Újabb marketing eszközzel
gazdagodtunk
Kiállításokon, várótermekben, várakozási szituációkban
a prezentáció folyamatos lejátszásra beállítva - monitoron, tv-képernyőn lejátszva - önmagában is megállja a helyét. Ezen kívül honlapra is kihelyezhető.
Példák:
képek innen: elance.com